Vytvořeno: 25 září 2023
Zobrazení: 1054

Etapa 5. FH-DCE Super Rally® 2023 - Igoumenitsa, Řecko (120 km)
Po luxusní horské snídani s vůní sýrů, platíme, balíme a vyrážíme na sraz. Úzkými uličkami jsme se vymotali z městečka a přes silnici 6 jsme najeli znovu na dálnici A2 ve směru na Ioannina a zase jsme vjeli rovnou do tunelu. Po asi osmém tunelu přestávám tunely počítat, ale za chvíli se začnou dělat větší mezery a je i něco vidět. Chvíli si člověk připadal jak v metru. Asi po 90 km končí pohoří Pindus a trochu začneme klesat. V dálce už je vidět moře.

Vytvořeno: 21 srpen 2023
Zobrazení: 778

Etapa 3. Platamonas, Řecko (700 km)
V pondělí nás čekala nejdelší etapa. V plánu bylo dojet Srbsko, projet Makedonii s cílem už v Řecku. Domluvili jsme se, že posnídáme až někde po cestě, protože po cca 100 km jsme stejně museli natankovat. Někdo ještě zašel do místního krámku si něco koupit a kolem desáté hodiny jsme vyrazili.
Po silnici 153 jsme se vrátili na dálnici A1 a vyrazili směr Niš. První asi 90 km úsek byl docela nezáživný, rovný, a přestože dálnice byla celkem nová asi dvakrát byl přes celou šířku neviditelný hrb, který nás skoro katapultoval ze sedaček.

Vytvořeno: 27 červenec 2023
Zobrazení: 991

Rok: 2023
Termín akce: 24. 5. - 28. 5. 2023
Termín cesty: 20. 5. - 31. 5. 2023
Délka trasy: 3500 km
Poplatky: Maďarsko - dálniční známka 10-ti denní 2 750.00 HUF, Srbsko - mýto 1 210.00 RSD, Severní Makedonie - mýto 320.00 MKD, Řecko - mýto 6.00 EUR
Cesta zpět: Itálie - mýto 27.20 EUR, Rakousko - dálniční známka 10-ti denní 5.80 EUR,

Vytvořeno: 29 červen 2022
Zobrazení: 1114

FH-DCE Super Rally® 2022 - Öland, Švédsko
Skupina, která už byla na místě nám hlásí, že je tam děsná několikakilometrová kolona a kemp praská ve švech. To nám přijde divný, je 13 hodin a kemp měli otvírat ve 12 hodin, tak jak praská ve švech? No nic dorazíme a zařazujeme se na konec kolony cca 3 km dlouhé. (Později jsme se dozvěděli, že už v 7 hodin ráno byla kolona skoro 10 km a pořadatelé museli kemp otevřít, protože kolona blokovala místní veřejnou komunikaci.)

Vytvořeno: 20 červen 2022

Poplatky: žádné

Plán trasy:
Cesta tam:
Praha (D10, 35, 332), Zgorzelec (332, 354, 352), směr Wrocław (A4), Nowa Sól/Zielona Góra

Vytvořeno: 30 září 2019
Zobrazení: 1022

Etapa 8. Heslinky, Finsko (260 km)
Z Himosu jsme se vrátili na 9/E63 směr Jämsä a po 7 km jsme odbočili na silnici 24 směr Lahti. Cílem dnešního dne byl přístav v Helsinkách a trajekt do Stockholmu. Samozřejmě jsme si chtěli projet i část Finska a něco taky vidět. Podle všeho, co jsme zjistili během srazu je Finsko všude skoro stejné. Liší se až sever země, kde je hlavně Laponská část úžasná, ale asi ne úplně na výlet na motocyklu. My jsme si chtěli projet několik zajímavých silničních úseků, a i se někde zastavit. V plánu bylo pár cílů, ale postupně.

Vytvořeno: 26 červenec 2019
Zobrazení: 1098

Etapa 5. Stockholm, Švédsko (440 km)
Probuzení v kempu výborný. Na palandě jsem bojoval nějaký čas s žízní a se záchodem, ale nechtělo se mi slézat. To, že jako nejmladší budu muset spát pořád na horních palandách, mě moc nebavilo. Nakonec jsem musel, to ty večerní pivka a trochu slivovice. Ostrov byl v mírném oparu a bylo po dešti. Pomalu se probouzel i zbytek, takže jsme v klidu zabalili a vyrazili na snídani. Ta byla tedy luxusní, takže si trochu vyžehlili tu včerejší zavíračku. Velký výběr všeho možného od vajíček, rybiček, sýry, salámy

Vytvořeno: 15 červenec 2019
Zobrazení: 1051

Etapa 4. Öland, Švédsko (400 km)
Vylodění ve švédském Ystadu proběhlo přesně, v 6:15 hodin byl trajekt ukotven. Motocyklům byla dána přednost, takže jsme byli po asi 20 minutách venku. Počasí na jízdu super. Při průjezdu z přístavu si nás švédská policie načetla do systému podle průkazů a mohli jsme vyrazit směr ostrov Öland, náš dnešní cíl.
Projeli jsme probouzející se Ystad a jeli směr silnice 19 na Kristianstad. Asi po 10 km na devatenáctce jsme se zastavili u kiosku na snídani. Přímo z přívěsu vedle benzinových

Vytvořeno: 17 červen 2019
Zobrazení: 1028

Rok: 2019
Termín akce: 5. 6. - 9. 6. 2019
Termín cesty: 1. 6. - 12. 6. 2019
Délka trasy: 3460 km
Poplatky: Cesta zpět - dálnice A1 Rusocin - Nowa Wieś 29.90 PLN (cca 145 km)

Plán trasy:
Cesta tam:

Vytvořeno: 01 červen 2019
Zobrazení: 1035

Začátkem dubna se nám ozval náš příznivec Tomáš, že pojede na přelomu měsíce dubna a května na Mallorcu a bude to brát přes Francii. Měl na nás otázku, jak že je to s reflexními prvky na helmě podle předpisu EHK 22-04. Snažili jsme se mu samozřejmě pomoci.

Podle dostupných informací by mělo stačit mít reflexní prvky na helmě nalepené. (viz. Obrázek) Máme zkušenosti, že většinou v Evropě stačí, pokud se chová motorkář slušně a normálně, tak policie si ho nevšímá. Ale pokud se plánuje

Vytvořeno: 13 srpen 2018
Zobrazení: 1034

Etapa 5. Tommerup, Dánsko (340 km)
Ještě před snídaní jsme vyrazili k moři a provedli ranní koupel. Již po několikáté jsme se dohadovali, jestli je příliv nebo odliv. Mně přišlo, že je voda pořád tak jak byla večer, no nic. Dneska nás čekal přesun zpět na Jutský poloostrov a pak přesun na ostrov Fyn. Původní moje myšlenka byla, že pojedeme podél východního pobřeží, ale v této části není moc mostů a přes několik fjordů, které tady jsou, by se muselo přejíždět přívozy a někde se dokonce vracet hluboko do vnitrozemí, abychom

Vytvořeno: 02 srpen 2018
Zobrazení: 1211

Etapa 4. Frederikshavn, Dánsko (260 km)
Ráno v tomto koutě Dánska bylo studené. Nebe opět bez mráčků, ale přeci jen sever. Dnešním cílem bylo východní pobřeží Severojutského ostrova, tedy Baltské moře a průliv Kattegat. Po snídani a vrácení chatky/soudku jsme vyrazili dál. Rozloučili jsme se s velmi milým personálem na recepci kempu a vyrazili jsme zpět na silnici 181 směr Hanstholm. Cesta mezi Klitmøllerem a Hanstholmem je jedna velká rovinka na písečné duně. Nikde nikdo, žádný provoz a žádné stavby.

Uložit
Cookies uživatelské preference
Naše webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Tím, že tyto stránky dále používáte, s tím souhlasíte.
OK
Odmítnout vše
Další informace
Analytics
Nástroje používané k analýze dat k měření efektivity webu a k pochopení jeho fungování.